27 - 28.Oktober og 17 - 18. November


LØFT BEDRIFTEN TIL ET HØYERE NIVÅ!
Handels- og servicebedrifter som vinner i fremtiden


Lær deg de viktigste verktøyene på 4 dager!

Handel- og servicenæringen er i stor endring, med netthandel og digital markedsføring som vokser i rekordfart. De store endringene tvinger handel- og servicebedrifter til å endre måten de drifter og markedsfører virksomheten på. Gamle oppskrifter som var gode før, fungerer dårligere i dag, og må skiftes ut med nye – for å møte morgendagen.


PER IVAR SELJESETH har jobbet som produktsjef, markedssjef og daglig leder, og er utdannet siviløkonom og har en master of science-grad i bedriftsøkonomi. I dag jobber han med en doktorgrad i B2B salg/markedsføring.


KURSINNHOLD

• Hva kan vi vente oss fra kjedene og nettbutikkene i fremtiden.
• Hva kan kjedeløse virksomheter gjøre for å vinne over kjeder og netthandel.
• Hva kan fysiske butikker/utsalg gjøre for å lykkes i konkurransen mot netthandel.
• Hvordan forstå dine kunder bedre - behov og kjøpsadferd hos morgendagens forbrukere.
• Service er en avgjørende «drager». Hvordan skape servicekvalitet i verdensklasse.
• «Shopper marketing» - Praktiske markedsføringstiltak i butikk/salgslokale.
• Praktisk salgsarbeid i butikk/salgslokale.
• Omdømme-/merkevarebygging for små og mellomstore handel- og servicebedrifter.
• Prisstrategier og prissetting for økt lønnsomhet.
• Digital markedsføring som markedsføringsverktøy.

Kontaktinfo og påmelding: [email protected] eller via skjema under.

Kurset er gratis og foregår i Sandnessjøen over 4 ettermiddager, fra kl.15:30 til 19:30
Møtelokalet kommer vi tilbake til når vi vet hvor mange påmeldte vi har.



Påmeldingsfrist 21.10.20


Påmelding: