1. og 2. september

Dagens B2B-markeder preges av økt konkurranse og økte kundekrav. Dette setter nye og høyere krav til bedriftens salg og markedsføring for å lykkes.

Kursholder Per Ivar Seljeseth jobber med en doktorgrad i B2B salg/markedsføring, og har satt sammen et todagers kurs med de viktigste verktøyene for å lykkes i B2B-markedet. Seljeseth er en erfaren kursholder, kjent for å oversette det beste fra forskningen til konkrete verktøy for små og mellomstore bedrifter.

PER IVAR SELJESETH
har jobbet som produktsjef, markedssjef og daglig leder, og er utdannet siviløkonom og har en master of science-grad i bedriftsøkonomi. I dag jobber han med en doktorgrad i B2B salg/markedsføring.

Kursinnhold
Avgjørende grep for å lykkes i B2B-markedet:
• B2B-kunder bearbeides direkte – hva er det viktigste du bør gjøre.
• Hva vektlegger B2B-kunder – hva må du kommunisere og levere.
• Hva gjør B2B-kunder tilfredse og lojale.
• Hvordan bygge tillit og gode relasjoner hos B2B-kunder.

Kontaktinfo og påmelding: [email protected] eller via skjema under.
Gratis for mål/medlemsbedrifter i Sentrum næringshage AS og medlemsbedrifter i Havbruksnettverk Helgeland.
Kostnad for andre bedrifter: kr 2000,-

Påmeldingsfrist 25.08.20


Påmelding: